Reklamacja

Prawo do zwrotu towaru niezgodnego z umową, uszkodzonego - reklamacja Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 ze zm.), która w art. 4 stanowi, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towarów z zamówieniem należy sporządzić wraz z kurierem, tzw. „protokół szkody”.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.

Koszty związane ze zwrotem reklamowanego towaru ponosi Klient.

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamowany towar należy kierować na adres

ZOONOWE.PL SKLEP ZOOLOGICZNO-WĘDKARSKI  DETAL-HURT BEATA SIMON

UL.WĄSKA 1

86-170 NOWE

Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper.pl